Będzie on wykorzystywany na najważniejszych w świecie zawodach spadochronowych i podczas pokazów lotniczych. - Reklama lotnicza jest bardzo skutecznym narzędziem marketingowym, szczególnie kiedy realizowana jest "z zaskoczenia" - ocenia Jerzy Jurczyński, specjalista z zakresu public relations.
Debiut "skrzydła" nastąpił w niedzielę na krakowskich Błoniach podczas rozpoczęcia Cracovia Maraton.
Pierwszy skok na nowym spadochronie oddał Adam Młot, pełnomocnik prezydenta ds. bezpieczeństwa imprez masowych. - W 2004 roku jedna z amerykańskich agencji reklamowych przeprowadziła badania, w których stwierdzono, że 30 minut po reklamowym "nalocie" w Miami Beach ponad 80 proc. widzów, skutecznie zapamiętało treść reklamy prezentowanej w powietrzu - przypomina Jurczyński.
Drużyna WKS Wawel to ścisła krajowa czołówka w skokach precyzyjnych. W ciągu czterdziestu lat swojej działalności sekcja spadochronowa może poszczycić się wieloma osiągnięciami sportowymi. - Skoczkowie uczestniczą w wielu międzynarodowych zawodach w całej Europie, więc zasięg promocji będzie spory - nie ma wątpliwości Monika Piątkowska, pełnomocnik prezydenta ds. promocji marki Kraków.
W tym roku krakowscy skoczkowie wezmą udział w zawodach w Niemczech, Słowenii, Szwajcarii, we Włoszech, Austrii, Czarnogórze i Cyprze.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?